Bonica casa renovada el 2024 i llesta per entrar a viure.
Aquesta encantadora casa de 40 metres quadrats ha estat completament…
142.000€
Comprar
265.000€

Al bell mig de Roses ia tan sols 400 metres de la platja, aquest pis totalment reformat és l’oportunitat que estaves esperant.
Ubicat a la segona planta d’un edifici sense ascensor, gaudiràs d’un habitatge modern i lluminós on cada detall ha estat acuradament mantingut.
La distribució es compon de dues habitacions acollidores, un bany complet i una cuina oberta al saló menjador que dóna accés a un balcó privat. Des d´aquí podràs gaudir de l´aire mediterrani després d´un dia de platja o de compres.
El pis està equipat amb finestres dobles, aire condicionat reversible i terra de parquet, el que garanteix confort a qualsevol estació.
A més, inclou una plaça d´aparcament privada a uns 180 m de distància.
El que fa únic aquest pis és la seva ubicació privilegiada: a poca distància a peu tens tots els comerços, restaurants i activitats de Roses, i la platja és tan a prop que podràs baixar caminant cada dia.
Oblida’t del cotxe i gaudeix d’una vida on tot és a mà.
Un pis en estat impecable que mereix una visita; vine a conèixer la teva propera llar al costat del mar.
Aquesta encantadora casa de 40 metres quadrats ha estat completament…
142.000€
Edifici ideal per petit hotel o edificació d’apartaments. Us presentem…
600.000€
Et presentem aquest fantàstic dúplex amb només 2 veïns a…
250.000€