Oportunitat d´apartament reformat a pocs metres de la platja de Sta. Margarita.
L´estudi ha estat completament reformat i consta d´una sala d´estar…
175.000€
Comprar
229.000€

Situada en una tranquil·la i cuidada comunitat residencial de cases adossades, aquesta acollidora propietat reformada el 2017 és ideal per gaudir d’unes vacances a la Costa Brava.
Amb una superfície construïda de 71m i una parcel·la privada de 171m , ofereix espai exterior suficient per relaxar-se, gaudir del sol o fins i tot instal·lar-hi una piscina privada, tot i que ja disposa d’accés a una piscina comunitària.
L’habitatge es distribueix en dues plantes:
Planta baixa: saló-menjador lluminós, cuina equipada i bany complet.
Primera planta: dos dormitoris dobles, tots dos amb finestres de PVC que garanteixen un bon aïllament i confort.
L´ampli jardí és perfecte per crear una preciosa zona de barbacoa i passar inoblidables moments amb família o amics durant l´estiu.
Ubicació excel·lent: a 1.500 metres de la platja principal de Santa Margarida ia 300 metres d’un supermercat.
Una propietat pràctica, ben situada i amb múltiples possibilitats.
No deixis passar aquesta oportunitat!
L´estudi ha estat completament reformat i consta d´una sala d´estar…
175.000€
Apartament renovat en planta baixa a només 900 metres de…
172.000€
Casa adossada reformada parcialment, li manca rehabilitació de la coberta…
129.000€