Empuriabrava preciosa casa moderna amb piscina i amarri prop de la platja, sala d’estar de 99 m
Preciosa casa moderna situada a pocos metros de la playa,…
1.099.000€
Comprar
249.000€

Us presentem aquesta encantadora casa situada a la tranquil·la i demandada zona de Mas Matas, a Roses, a escassos metres dels comerços i del mar. La propietat compta amb un ampli terreny de 204 m que ofereix múltiples possibilitats: una zona de barbacoa ideal per gaudir amb família i amics, així com una caseta de fusta perfecta per emmagatzemar tot allò que necessiti.
A l’interior, la vivenda es distribueix en dues plantes.
A la planta baixa hi trobem un saló-menjador lluminós amb cuina americana, dos dormitoris un d’ells actualment habilitat com a zona d’emmagatzematge per a la cuina i un bany complet amb dutxa. Des d´aquesta planta s´accedeix directament al´exterior de la propietat, que disposa d´una excel·lent orientació i gaudeix de sol durant tot el dia.
A la planta superior s’ubiquen dos dormitoris addicionals i un lavabo, oferint així un espai extra ideal per a convidats o per adaptar a les necessitats de cada família.
La propietat permet estacionar diversos vehicles al seu interior sense dificultat.
Una oportunitat perfecta per als que busquen un habitatge còmode, funcional ia prop del mar en una de les zones més apreciades de Roses.
Preciosa casa moderna situada a pocos metros de la playa,…
1.099.000€
A l’encantador poble de Palau de Santa Eulàlia es troba…
380.000€
Ubicat a tan sols 1400 metres de la platja, aquest…
139.000€