GRAN RESERVA Encantador apartament a només 50 metres de la platja, amb piscines, jardins comunitaris i llicència turística
Apartament Exclusiu amb Llicència Turística a Gran Reserva, Empuriabrava Ubicació…
195.000€
Comprar
480.000€

Es ven ampli apartament a Santa Margarita, Roses (Catalunya). disposa de 3 dormitoris, 2 banys i una terrassa de 22 m amb vistes panoràmiques al port, mar, muntanyes i piscina. Està ubicat a la segona planta d’un edifici ben cuidat.
Compta amb persianes elèctriques per a més confort i practicitat. El complex ofereix piscina comunitària amb zona infantil, és a prop de supermercats i disposa de conserge actiu tot l’any, cosa que garanteix més seguretat i comoditat.
Inclou plaça d’aparcament subterrània i traster al preu, aportant valor afegit i espai extra.
Ideal per a famílies o com a segona residència. Contacti’ns per a més informació o una visita!Número API: A12789, número registro: 9870
Apartament Exclusiu amb Llicència Turística a Gran Reserva, Empuriabrava Ubicació…
195.000€
Excel·lent oportunitat per adquirir una parcel·la urbana cantonera de 777m…
115.000€
PALAU-SAVERDERA: Sublim vila de luxe situada en un entorn privilegiat.…
1.180.000€