Pis lluminós amb terrassa i vistes al mar a Santa Margarita, Roses
Situat al tranquil barri residencial de Santa Margarita, aquest magnífic…
240.000€
Comprar
235.000€

Es ven acollidor apartament situat a la tranquil·la i privilegiada zona de Puig Rom, a Roses. L´habitatge compta amb una superfície construïda de 55 m perfectament distribuïts per aprofitar al màxim cada espai.
Disposa de 2 habitacions dobles una al saló, ideals tant per a ús familiar com per rebre convidats, i 1 bany complet en bon estat de conservació. La propietat es troba en bon estat, llesta per entrar a viure sense necessitat de grans reformes.
Destaca la seva orientació oest, que permet gaudir d’una llum natural excel·lent durant la tarda i de boniques postes de sol. A més, compta amb una agradable terrassa de 14 m , perfecta per relaxar-se, menjar a l´aire lliure o gaudir de les vistes laterals al mar i entorn natural.
L’apartament és totalment exterior, cosa que garanteix lluminositat i ventilació a totes les estances. Entre els seus extres, inclou plaça de pàrquing comunitària, un valor afegit molt important a la zona.
Ubicat en un entorn envoltat d’arbres i muntanya, ofereix tranquil·litat i connexió amb la natura, sense renunciar a la proximitat de tots els serveis i del centre de Roses.
Una excel·lent oportunitat tant com a residència habitual, segon habitatge o inversió.
Situat al tranquil barri residencial de Santa Margarita, aquest magnífic…
240.000€
Àmplia casa situada a la població costanera de Llançà, ideal…
359.000€
L´estudi ha estat completament reformat i consta d´una sala d´estar…
175.000€