
Oportunitat de casa adossada a una zona tranquil·la de Santa. Margarida – Roses.
Bonic xalet adossat de 3 dormitoris, 2 banys àmplies terrasses…
350.000€
Comprar
305.000€
Apartament reformat en venda a 50 metres de la platja d’Empuriabrava, amb impressionants vistes al mar.
Aquest lluminós apartament ofereix un espaiós saló-menjador amb panoràmiques espectaculars, una cuina completament equipada amb armaris i electrodomèstics, dues àmplies habitacions dobles amb armaris de paret i un bany modern amb dutxa. A més, compta amb una terrassa perfecta per gaudir de l´entorn.
L’habitatge està equipat amb aire condicionat (fred i calor) a totes les estances, connexió WiFi i sistema d’alarma. Les finestres de PVC i les persianes elèctriques garanteixen un excel·lent aïllament i comoditat.
Disposa de llicència turística, cosa que el converteix en una excel·lent oportunitat tant per a ús personal com per a inversió en lloguer de vacances.
Important: Aquest apartament està subjecte a un contracte dexplotació turística que haurà de ser subrogat.
Opcionalment, es pot adquirir un garatge tancat al mateix edifici (no inclòs en el preu).
Bonic xalet adossat de 3 dormitoris, 2 banys àmplies terrasses…
350.000€
Apartament de 31 metres quadrats, amb vistes al canal, idealment…
159.000€
MAGNIFIC XALET DE 253 M2 CONSTRUÏTS, BONETES VISTES AL MAR…
750.000€