Gran terreny industrial a Vilatenim, a prop de Figueres.
Solar Industrial a Vilatenim (Figueres) d uns 4.967m2, molt ben…
365.000€
Comprar
266.000€

A l’emblemàtic Far de Roses, aquest apartament situat a la setena planta ofereix una harmonia perfecta entre mar i muntanya.
La terrassa d’uns 10m permet gaudir de la brisa mediterrània i de vistes laterals al mar, un marc ideal per relaxar-se o menjar a l’aire lliure.
La cuina americana s’integra amb la sala menjador, creant un espai diàfan perfecte per compartir amb família i amics.
Dues habitacions acollidores i un bany complet garanteixen comoditat.
Al costat del camí de ronda, tindrà accés directe a cales i platges de la Costa Brava, així com a senders per passejar o córrer.
A pocs minuts del centre de Roses, combina la tranquil·litat de l´entorn natural amb la comoditat de disposar de tots els serveis a prop.
El preu indicat no inclou impostos ni despeses derivades de la compravenda (ITP o IVA, notaria, registre de la propietat i gestoria).
Els honoraris d’intermediació immobiliària estan inclosos al preu.
L’immoble es ven a l’estat actual. La informació exposada és orientativa i pot estar subjecta a errors o omissions involuntàries.
Solar Industrial a Vilatenim (Figueres) d uns 4.967m2, molt ben…
365.000€
Aquesta encantadora casa de 40 metres quadrats ha estat completament…
142.000€
Ubicada a la zona de Passage Delta Muga, aquesta plaça…
19.500€