Amb llicència Turística. Edifici Panna. Avda Salvador Dali
Descobreix aquest pis encantador situat a la planta baixa d’un…
300.000€
Comprar
210.000€

Al cèntric Carrer Esperanza de Figueres hi ha aquest ampli pis que destaca per la seva lluminositat, amplitud i ubicació privilegiada. L’habitatge, amb una superfície generosa i una distribució funcional, ofereix totes les comoditats per esdevenir una llar familiar.
Amb una superfície construïda de 129 m , el pis compta amb 4 dormitoris, de grans dimensions. Disposa a més de dos banys complets, cuina independent i una gran sala menjador a doble alçada, amb sortida directa al balcó, que aporta amplitud i llum natural durant tot el dia.
La propietat es completa amb un safareig.
Entre les seves característiques addicionals destaquen la façana recentment reformada, l’ascensor a la finca, la calefacció a tot l’habitatge i el doble tancament a finestres, que garanteixen confort, aïllament i eficiència.
La seva ubicació al centre de Figueres permet gaudir de tots els serveis a peu: comerços, mercat, escoles, restaurants ia pocs minuts de la Rambla. Una opció perfecta per a famílies que busquen espai, comoditat i la practicitat de viure al cor de la ciutat.
Una magnífica oportunitat d’adquirir un habitatge ample, reformat i versàtil en una de les millors zones de Figueres.Número API: A12789, número registro: 9870
Descobreix aquest pis encantador situat a la planta baixa d’un…
300.000€
No deixis passar aquesta oportunitat única de viure davant del…
360.000€
Molt bona oportunitat. Ampli restaurant al centre de Roses a…
285.000€