Casa a Llançà amb llicència turística, vistes al mar ia pocs metres de la platja.
En una zona tranquil·la i privilegiada de la població costanera…
690.000€
Comprar
185.000€

Empuriabrava, presentem un espectacular apartament totalment reformat a Empuriabrava. Aquest atractiu immoble es ven moblat i equipat, oferint el màxim confort des del primer moment.
Compte amb 2 dormitoris, un bany amb dutxa, cuina, menjador i un ampli saló que es connecta amb una terrassa envidriada, on podrà gaudir de belles vistes cap a la platja.
Ubicat a primera línia del Passeig Marítim, aquest apartament compta amb aire condicionat, ideal per gaudir d’unes vacances sense necessitat d’utilitzar el cotxe. És a poca distància a peu del centre i de la platja. No perdeu l’oportunitat de viure l’experiència mediterrània en aquest apartament excel·lent.Número API: A12789, número registro: 9870
En una zona tranquil·la i privilegiada de la població costanera…
690.000€
Casa en planta baixa situada a una bona zona d’Empuriabrava,…
379.000€
179.000€