Gran casa moderna en construcció a Els Olivars. Una oportunitat única per personalitzar el vostre habitatge. Es ven al seu estat actual.
Casa en venda a la prestigiosa urbanització Els Olivars, a…
995.000€
Comprar
1.900.000€

Excepcional propietat rural històrica entre Sant Mori i Sant Miquel de Fluvià, al cor de l’Alt Empordà. Conjunt edificatori d´aproximadament 1.360 m construïts sobre una parcel·la d´uns 4.000 m , amb frontalitat directa al riu Fluvià i vistes privilegiades al paisatge empordanès.
La propietat reuneix 7 habitatges independents (4 a Mas Barquer i 3 a Mas Fluvià), tots rehabilitats amb materials nobles, conservant el caràcter patrimonial original: terres del segle XVII i revestiments de marbre blanc a l’habitatge principal.
Compte amb dues piscines (una privada de 10 5 m amb terrassa de 120 m , una comunitària), jardí, pàrquings, accessos privats i il·luminació nocturna per cèl·lules en rampa, pàrquings i zona de piscina.
Tots els habitatges amb armaris de paret, 2 places de pàrquing exterior per casa, antena comunitària + WiFi i estufa de ferro o llar de foc.
Habitatge principal d´aproximadament 600 m amb 5 banys + 1 lavabo de cortesia, terrassa de 60 m sobre el riu Fluvià, piscina privada, garatge tancat per a 3 vehicles i orientació sud.
Qualificació energètica C i 24 plaques solars fotovoltaiques instal·lades.
Masia catalogada al POUM municipal amb ús de turisme rural urbanísticament admès (Text Refós aprovat per la Generalitat el 13/01/2013). Camí urbanístic ja obert per tramitar llicència turística administrativa.
Estació de tren a 5 minuts a peu amb connexió directa cap a França i Barcelona.
Mobiliari, electrodomèstics i equipament de lleure (taula de billar, futbolí, ping-pong, llits) negociables.
Renda anual bruta consolidada actualment generada pels arrendaments vigents.
Una única finca registral facilita l’operació de compravenda.Número API: A12789, número registro: 9870
Casa en venda a la prestigiosa urbanització Els Olivars, a…
995.000€
Situada a Empuriabrava, sobre un canal ampli exposat al sud,…
930.000€
Descobreix aquesta fantàstica casa/xalet situada a una urbanització serena i…
495.000€